LIDMAATSCHAP

KOREN

De koorschool heeft diverse koren van verschillende niveaus. Meer erover lees je hier.

De lessen betreffen zowel repetities als koorscholing (met uitzondering van de Opmaatjes). Meer over koorscholing lees je hier.

LOCATIES

We zijn actief op meerdere locaties.

De locaties in Beek en Maastricht worden afgewisseld. In de regel 3 keer per maand in Beek en 1 keer per maand in Maastricht. Maar voor projecten en producties is dat vaker in Maastricht.
Adres Beek: Muziekschool, Dr Stassenstraat 88.
Adres Maastricht: Opera Zuid, Malpertuisplein 60.

De dependance zit in het muziekatelier op de Parallelweg 18 te Wijlre. Soms wordt samen gerepeteerd met de andere koren in Maastricht/Beek.

TIJDEN

In de regel zijn de lessen (repetitie + koorscholing) in Beek op vrijdagen op de onderstaande tijden. De koorscholing is in kleinere groepen dan de koorrepetities. Ook geldt dat jongens deels apart als jongenskoor zingen. De tijden kunnen daardoor wat afwijken van onderstaand overzicht.

• Opmaatjes 15:30-16:00
  • Kinderkoor 16:00-17:30
  • Tienerkoor 17:45-19:15
  • Jeugdkoor 18:15-20:15

De lessen in Maastricht zijn meestal eens per maand op een zondagmiddag (maar dan eerder op de middag).

In Wijlre (dependance) zijn de lessen op woensdag:

• Opmaatjes 17.45-18.30
  • Kinderkoor 15.00-16.1

Afhankelijk van projecten en optredens kunnen tijden afwijken.

LESGELD

Lidmaatschap is voor een schooljaar (of bij latere instap een evenredig deel daarvan), tenzij er bijzondere omstandigheden zijn zoals verhuizing. Het lidmaatschap voor 2024/2025 bedraagt:

Voor opmaatjes: €135
Voor kinderkoor: €240
Voor tienerkoor: €240
Voor jeugdkoor: €300
voor zusjes/broertjes is er een korting van 10%.

Is het lesgeld een probleem? Neem contact met ons op om te kijken naar een oplossing.