WORKSHOP in VAALS

Zingen is ontzettend leuk, zeker als je het samen met andere kinderen kunt doen! Meld je daarom aan voor deze gratis zangmiddag in Vaals.

In het kort

Deze workshopmiddag heet We Bouwen Een Stad. Het gaat over een stad die gebouwd wordt door kinderen en waar alleen maar kinderen wonen. Welke gebouwen staan er? Wat gebeurt daar allemaal? Wat heb je er nodig? Hoe leef je er samen? Zingend en spelend leren we liedjes die gaan over een stad.

En aan het einde van deze middag kunnen ouders, opa’s, oma’s, broertjes en zusjes komen luisteren naar wat we geleerd hebben. Bij deze afsluiting zingt kinderkoor CantiCollis mee. In dit koor zingen kinderen uit het hele Heuvelland, zoals uit Simpelveld, Wijlre, Vaals, Wahlwiller, Eys, Valkenburg en Vijlen.

Zo bouwen we samen een leuke eindvoorstelling over een stad.

Datum en locatie

Datum: woensdag 15 november 2023
Tijd: 15:00-17:00u
Locatie: De ZAAL, Bloemendalstraat 7a, 6291 CL Vaals

Voor ouders

Dit project is bedoeld om kinderen kennis te laten maken met zingen. Uw kind hoeft dus geen zangervaring te hebben. Het enige wat telt is plezier in zingen!

Door wie?

Dit project is opgezet vanuit de Limburgse Koorschool. De kinderen worden begeleid door twee ervaren professionals die werkzaam zijn bij de Limburgse Koorschool:

• Ghislaine Mommer – kinderkoor Wijlre
  • Anna Peelen – kinderkoor Beek

Wat kost het?

Deze workshopmiddag wordt geheel gratis aangeboden vanuit de Limburgse Koorschool. We willen namelijk niet dat geld de deelname in de weg staat. Het is wel belangrijk dat uw kind wordt aangemeld voor deze workshop. Dat kan via onderstaande knop.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u bellen of een bericht sturen naar Ghislaine via: 06-52888276.